Friday 27 April 2012

Si Penjinak Angsa Beraksi

Disebabkan aku tak lalu nak makan, makanya dengan berbesar hati aku nak bagi angsa makan dekat The Lost World of Tambun tuh. Nama kemain scary lagi. Aku dah siap bayang dah mesti ada dinasour kat sana. Aleh-aleh itik ngan angsa yang banyak. Lepas tuh ada lah sekor kuda. Ehh ke keldai eh. Kecik je duduk dalam kandang sengsorang. 

Mula-mula dengan senang hati bagi ikan kaler-kaler makan. Cukup gelojoh. Seronok bila baling makanan diorang berebut-rebut. Lepas tuh abang guard dekat situ suruh aku bagi makan angsa pulak. Ehh seram lah. 

Sebabnya..


Tengok. Tak padan ngan kecik nak kejar yang besar.


Haa sebab tuh lah tak berapa nak berani. Kang dia kejar pastu patuk-patuk (imagination). Tapi abang guard tuh suruh try jugak. Dia cakap best.


Best?? Wowww. Nak try lah. Nak try lah.  *terkinja-kinja*


Inilah rupa aku masa aku bagi makan angsa-angsa.


Orang lain dokk tengok je. Apa lah minah nih dengan angsa pun nak takut. Heh bukan takut lah! GELI..! (Takut jugak sebenarnya..)


Itu gambar yang penghabisannya. Disebalik gambar itu, beginilah makhluk Allah SWT yang comel ini membuli aku.






















-__________-"


::nukilan ikhlas dari jari manisku

No comments:

Post a Comment